Teraz możesz odroczyć choćby płatność za 1 zł. Duża zmiana na Allegro

konto.spidersweb.pl 17 godzin temu

Allegro szykuje zmiany na sierpień – niektóre będą kosmetyczne, ale są też takie związane z zakupami.

Jak informuje platforma, 18 sierpnia zmieni się nazwa usługi Allegro Protect – nowa to Allegro Ochrona Kupujących. Odejście od angielskiego tytułu to ukłon w stronę użytkowników. Allegro podkreśla, iż zdecydowano się na nią po badaniach konsumenckich. Kupujący ocenili ją jako bardziej czytelną i zrozumiałą.

To ważne, żeby taki program mógł dotrzeć do jak największej liczby użytkowników

W końcu Ochrona Kupujących „zabezpiecza we wszystkich problematycznych sytuacjach pozakupowych”, takich jak niedostarczona przesyłka – lub zawierająca tylko część obiecywanych elementów – czy brak zwrotu pieniędzy od sprzedawcy po odesłaniu produktu lub anulowaniu zamówienia. Dawne Allegro Protect, a przyszłe Allegro Ochrona Kupujących, wkracza również do akcji, gdy zamówiona rzecz jest zniszczona lub niezgodny z opisem, a sprzedający nie pomaga w ramach reklamacji.

Gdy napotkasz problemy podczas zakupów, zwrotu czy reklamacji, nie musisz samodzielnie szukać ochrony. Zgłosisz problem w zakładce Moje zakupy. jeżeli sprzedający nie pomoże w jego rozwiązaniu, formularz zgłoszeniowy Allegro Ochrony Kupujących podpowiemy Ci automatycznie. Będzie on dla Ciebie dostępny we właściwym momencie – prosto i wygodnie – zaznacza Allegro.

Allegro obniża minimalną wartość zamówienia, w którym można skorzystać z Allegro Pay

Dotychczas było to 30 zł. Od 18 sierpnia dzięki Allegro Pay będzie dało się zapłacić, gdy łączna wartość zamówienia wraz z kosztami dostawy wyniesie co najmniej 1 zł.

18 sierpnia w życie wejdą zmiany związane z programem Allegro Family. Nie będzie dało się utworzyć nowej grupy rodzinnej oraz jako członek grupy nie skorzystamy z opcji „poproś o zakup”.

Nadal możesz dzielić się usługą Smart! z członkami Twojej grupy rodzinnej, jeżeli Twoja obecna subskrypcja Smart! została kupiona przez Ciebie przed 21 listopada 2022 – dodaje Allegro.

Od 18 sierpnia w oparciu o nasze dane osobowe będą wyświetlane reklamy również na TikToku – tak, jak już to działa na Facebooku czy w Google.

Zdjęcie główne: daily_creativity / Shutterstock

Idź do oryginalnego materiału