Jeśli Public Affairs ma być skuteczne w 2026 roku, potrzebne jest jasne zrozumienie nowych wyzwań: polaryzacji, presji politycznej, dezinformacji i coraz bardziej złożonych procesów legislacyjnych. Do tego dochodzą oczekiwania dotyczące danych, transparentności i umiejętności budowania sojuszy w warunkach niepewności. A te wszystkie istotne kwestie zostaną omówione już 11 grudnia br. podczas 2. Kongresu Public Affairs.
Podczas tak ważnego wydarzenia nie mogłoby zabraknąć ekspertów KKZ. Adw. Aleksandra Pyrak-Pankiewicz, Szef Działu Prawa Mediów i IP oraz adw. Paweł Zieliński, szef Praktyki Prawa Prasowego i Zwalczania Kryzysów Wizerunkowych podczas swojej prelekcji „Dwa fronty, jeden cel: Jak połączyć strategię PA i działania prawne w obronie przed kryzysem wizerunkowym” opowiedzą o tym jak:
- Jaką wspólną strategię powinny obrać działy komunikacji i prawnicy w przypadku kryzysu?
- Jak zsynchronizować działania Public Affairs z postępowaniem prawnym?
- Jak tym samym wzmocnić przekaz i zminimalizować straty?
- Jak ustalić zasady współpracy, które decydują o zwycięstwie w starciu z dezinformacją?
Kongres pokaże, połączyć polaryzację, presję polityczną oraz dezinformacji w spójną, praktyczną strategię, taką, która działa w realnym otoczeniu regulacyjnym i wzmacnia głos branży.
Kongres odbędzie się w Golden Tulip Warsaw Centre. Po więcej szczegółów zapraszamy tutaj: https://www.pb.pl/konferencje/2-kongres-public-affairs-98492eb6-134e-4fb9-b3a0-e4e7f59e6036








