Odnoszę wrażenie, iż wszyscy lubimy, gdy giganci biorą się „za łby”. Nie ważne czy są politycy ze świecznika, bokserzy wagi super ciężkiej czy nawet…marki. W końcu wojny reklamowe Coca-Coli i Pepsi, czy Microsoftu i Appla stały się wręcz legendarne. Dlatego z zaciekawieniem obserwuję małą wojenkę Lidla i Biendronki, które spierają się o miano najtańszego dyskontu. […]
- Strona główna
- Prawo
- Wykorzystanie badań w reklamie i promocji
Powiązane
Loginy i dostęp online do Zgromadzenia – Help Desk
12 godzin temu
Będą nowe środki ochrony dla pracowników
14 godzin temu
Zeszyt metodologiczny - Zabytki
14 godzin temu
Polecane
Fala pozwów frankowych opada. Koniec sagi coraz bliższy?
1 godzina temu
Brytyjczyk uniewinniony po 38 latach więzienia
1 godzina temu
Kongresmen USA wzywa do głosowania nad impeachmentem Trumpa
1 godzina temu