×
Site Menu
Wszystko
Prawo
Karne
Rodzinne i opiekuńcze
Podatkowe i spadkowe
Pracy
Medyczne
Drogowe
Budowlane
Wodne
Autorskie i patentowe
RODO i dane osobowe
Ochrona konsumenta
Gospodarcze
Portale orzeczeń
Legislacja
Komisje sejmowe
Transfer sukcesu: umowa merchandisingu, czyli wtórne komercjalizowanie dóbr intelektualnych
1 rok temu
„Efekt halo”[1], zwany też efektem aureoli, to wywołanie emocji przez skojarzenie towaru czy usługi z osobą, rzeczą czy symbolem. Reklamodawcy […]
Idź do oryginalnego materiału
Strona główna
Autorskie i patentowe
Transfer sukcesu: umowa merchandisingu, czyli wtórne komercjalizowanie dóbr intelektualnych
Powiązane
IAB Europe wznawia współpracę ze Światową Organizacją Własno...
3 dni temu
Rambus z rekordowymi wynikami w II kwartale – rośnie sprzeda...
3 dni temu
Akcje ARM spadają po wynikach kwartalnych – firma rozważa pr...
3 dni temu
Jak chronić własność intelektualną w erze cyfrowej transform...
4 dni temu
Trwa spór o ochronę praw autorskich między wydawcami a dosta...
4 dni temu
Sony pozywa Tencent za stworzenie "niewolniczego klona" swoj...
5 dni temu
Akces NCBR i Urząd Patentowy RP zawarły porozumienie o współ...
1 tydzień temu
Skuteczne negocjacje w sporze o znak towarowy
1 tydzień temu
Gdy Adidas traci swoje trzy paski, czyli czym jest unieważni...
1 tydzień temu
Wszystko
Prawo
Karne
Rodzinne i opiekuńcze
Podatkowe i spadkowe
Pracy
Medyczne
Drogowe
Budowlane
Wodne
Autorskie i patentowe
RODO i dane osobowe
Ochrona konsumenta
Gospodarcze
Portale orzeczeń
Legislacja
Komisje sejmowe